اگر نیاز به خدمات ویژه دارید الان با کارشناسان ما تماس بگیرید!

ماشین آلات انبارداری

امروزه با رشد صنعت وکارخانه های صنعتی بسیاری از شرکت ها با انبوه محصولات در انبارهای شرکت مواجه هستند و استفاده از محصولات انبار و سهولت جابجایی محصولات از مهمترین اولویت های انبارداران می باشد. ماشین آلاتی که در زمینه جابجایی و حمل و نقل محصولات و کالاهای در انبار مورد استفاده قرار می گیرند معمولا برای بالا بردن اجناس بر روی پالت ها و قرار دادن آنها در قفسه های مخصوص بکار برده میشوند. به همین منظور لیفتراک های مخصوص و با کاربردهای مختلف به صورت دستی یا برقی ابزاری مناسب جهت رفع نیازهای انبارهای شرکت ها می باشند.

ریچتراک

ریچتراک

ریچتراک مناسب ترین دستگاه جهت کاردرسرد خانه ها ، انبارهای موادغذایی ودارویی و سالن های سرپوشیده می باشد. ریچتراک با مانورپذیری بالا توانایی جابجایی کالا در نواحی باریک و با دقت بالا را دارا میباشد. طول و شعاع چرخش کمتر، ریچتراک را به یکی از گزینه های مطلوب برای انبارها تبدیل کرده است. طراحی ایستاده برای حالت راننده، موجب میدان دید وسیعتر و سرعت سوار و پیاده شدن سریعتر گردیده است.

استاکر تمام برقی

استاکر تمام برقی، یعنی عملیات بالابری و حرکت دستگاه به بوسیله باطری 24 ولت 225 آمپر ساعت صنعتی تغذیه و الکتروموتورهای حرکت و پمپ دستگاه از طریق بردهای الکترونیکی و دسته فرمان کاملا ارگونومیک، کنترل و هدایت میشوند، شایان ذکر است این نوع بالابر(استاکر) مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور، سرعت عمل استاکرها از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجای و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش میدهد.

استاکر تمام برقی
استاکر نیمه برقی

استاکر نیمه برقی

این نوع استاکر نیمه برقی بوده، یعنی عملیات بالابری دستگاه به بوسیله باطری 24 و یا 12 ولت 150 آمپرساعت خودرویی تغذیه واز طریق الکترو موتور، پمپ بالابر دستگاه فعال میگردد و عملیات حرکت دستگاه در سطح زمین توسط نیرویی کششی اپراتور تامین میشود، شایان ذکر است این نوع بالابر بیشتر مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری نیمه سنگین تا ظرفیت 1.5 تن میباشد، این ماشین با نامهای دیگری نظیر لیفتراک نیمه دستی یا لیفتراک نیمه برقی و یا بالابر نیمه دستی نیز در صنعت ایران شناخته شده است.

استاکر دستی | لیفتراک دستی

این نوع لیفتراک تمام دستی بوده ، یعنی عملیات بالابری وعملیات حرکت دستگاه در سطح زمین توسط نیرویی کششی اپراتور تامین میشود، شایان ذکر است این نوع بالابر بیشتر مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سبک و نیمه سنگین تا ظرفیت 1.5 تن میباشد و بیشتر مناسب کارگاهای کوچک و یا فروشگاه ها و انبارهای با حجم عملیات کم میباشد ،این ماشین با نامهای دیگری نظیر لیفتراک دستی یا و یا بالابر دستی و پالت بر نیز در صنعت ایران شناخته شده است.

جک پالت | پالت تراک

جک پالت ابزاری است که برای جابه جایی ، حمل و نقل ، بلند کردن ابزار های گوناگون در مکان های مختلف (مکان هایی جهت جابه جایی وسایل مورد نیاز ) نظیر انبار ، کارخانه ، سردخانه و مکان های دیگر استفاده می گردد .وسایلی کاربردی برای حمل و جابه جایی انواع بار در محیط هایی کوچک مانند فروشگاه ها، انبارها، داروخانه ها و محیط هایی بزرگ مانند کارخانه ها و کارگاه ها در حالت های مختلف و متناسب با نوع کاربری خاص آن ها طراحی و تولید می شوند. این وسایل را را با عناوینی دیگر نیز می شناسند. مانند: پالت تراک، لیفتراک دستی، پالت بر و …

ارائه راهکارهایی برای مدیریت انبارتان

ماشین آلات مناسب انبار خود را از ما بخواهید …