رول گیر لیفتراک چیست و چه استفاده هایی دارد؟

?What is a forklift roll holder and what are its uses

رول گیر در واقع قطعه ای هیدرولیکی است که به لیفتراک افزوده می شود و به وسیله آن می توان رول های کاغذ و نایلون و مواد اولیه کارخانه هایی که تولیدی آن ها به صورت رول می باشد را حمل و جابجا کرد. رول گیر لیفتراک با طراحی ویژه ای که دارد، کار جابجایی ترانزیت را تا ۴ برابر سریع تر کرده است.

اتصالات رول کاغذی چه کاربردی دارند؟

گیره های رول کاغذی به شما این امکان را می دهند که بدون توجه به قطر، وزن یا نوع کاغذ، رول های کاغذ را مدیریت کنید. رول گیر لیفتراک معمولاً در صنعت حمل و نقل کاغذ استفاده می شود. این دستگاه برای انواع لیفتراک و ماشین ها مناسب است.

رول گیر لیفتراک

مزایای رول گیر لیفتراک چیست؟

  • با استفاده از این وسیله بهره وری را در جابجایی رول (کاغذ) افزایش خواهید داد.
  • گزینه های مختلفی برای تنظیم گیره رول کاغذی با توجه به نیازهای کاربردی شما وجود دارند.

کاربردهای رولگیر لیفتراک

اگر صاحب کسب و کاری هستید که روزانه از لیفتراک استفاده می کنید، احتمالاً از قبل با نحوه کار با آن آشنا هستید. اگر نیاز به کار با مواد خاصی مانند یونجه، رول های کاغذی یا موارد دیگر دارید، رول گیر لیفتراک می تواند به شما کمک کند، این کار را با سهولت و کارایی بیشتر انجام دهید. اگر به دنبال جابجایی انواع مواد هستید، گیره لیفتراک یک راه حل عالی است.

رول گیر لیفتراک

نحوه استفاده از گیره لیفتراک

از بارهای گرد گرفته تا کارتن، اتصالات لیفتراک به اپراتورها این امکان را می دهد که محصولات با شکل منحصر به فرد را با خیال راحت حمل کنند. گیره لیفتراک اتصالی است که به دکل لیفتراک بسته می شود. این گیره ها معمولاً در محل اتصال چنگال سنتی قرار می گیرند. انواع مختلفی از گیره های لیفتراک وجود دارد که می توانید، یکی از آنها را انتخاب کنید. نوع گیره مورد نیاز شما در مشاغل مختلف متفاوت است، بنابراین قبل از خرید حتما با کارشناسان محلی مشورت نمایید.

انواع گیره لیفتراک

بسته به مواد، گزینه های زیادی برای گیره لیفتراک برای اهداف مختلف طراحی شده است. رایج ترین گیره های لیفتراک مورد استفاده توسط مشاغل عبارتند از:

گیره های چنگالی

این نوع گیره برای تحمل بارهایی مانند لاستیک استفاده می شود. گیره های چنگالی جابجایی موادی که معمولاً مدیریت آن ها سخت است را آسان تر و ایمن تر می کند.

گیره عدل (عدل گیر لیفتراک)

یک گیره عدل می تواند، تقریباً با هر ماده ای که از پالت استفاده نمی کند، مانند یونجه، پنبه یا پشم کار کند.
گیره لوازم خانگی/کارتن: گیره های لوازم خانگی یا کارتن اغلب برای حمل و جابجایی محموله های بسته بندی شده حاوی سبزیجات، مایعات یا سایر مواد بدون پالت استفاده می شود. این نوع گیره برای جابجایی ایمن این محصولات طراحی شده است.

گیره های رول کاغذی

این گیره ها برای مشاغلی که نیاز به حمل رول کاغذ دارند، ایده آل هستند. با شکل گرد و طراحی صاف، بارگیری رول های کاغذ در حین حمل و نقل آسان است. با کمک گیره های رول کاغذ می توانید، رول های کاغذ را با سهولت بیشتری جابجا کنید.

گیره بلوک بتنی

از این نوع گیره برای حمل ایمن بلوک ها یا آجرهای بتنی بدون آسیب رساندن یا شکستن محصول استفاده می شود. گیره های بلوک بتنی (بلوک گیر بتنی) با عناصر نرم تری طراحی شده اند که باعث جلوگیری از آسیب به آجرها می شود.

رول گیر لیفتراک

قبل از خرید گیره لیفتراک، بهتر است، بدانید چه نوع گیره ای برای کسب و کار شما مناسب است. با استفاده از مشاوره با یک متخصص می توانید، دقیقاً همان گیره مورد نیاز خود را تهیه کنید.

اگر به دنبال الحاقیه لیفتراک یا اتصالاتی هستید که به شما توانایی جابجایی انواع مواد و افزایش انعطاف پذیری تجهیزات را بدهد، گیره لیفتراک انتخاب ایده آلی است.

************************

رول گیر لیفتراک”  نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کالاهای رولی مانند رول های بزرگ کاغذ و انواع لوله های بزرگ به کار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه رول گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات نصب و تعمیر انواع الحاقیه لیفتراک در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

***************

شرکت لیفت گستر آسیا با سالها تجربه موفق در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات گسترده در زمینه ماشین های لیفتراک و قطعات آن، همچنین قیمت انواع لیفتراک، آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

برای مشاوره میتوانید با شماره های 44793001-2 (021) – 44789145 (021) تماس حاصل فرمایید یا از طریق لینک ارتباط با ما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان اقدام بفرمایید