استاکر تمام برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

?What is an all-electric stacker and what does it do

این نوع استاکر به صورت کاملا الکتریکی کار می کند. استاکر تمام برقی نیروی لازم برای انجام کارهایی مانند بالا بردن بار و حرکت استاکر توسط باتری ۲۴ ولت و ۲۲۵ آمپر فراهم می شود. موتورهای حرکت و پمپ استاکر به وسیله بردهای الکترونیکی و فرمان ارگونومیک کار می کنند. استاکر تمام برقی مجهز به سکوی ویژه ایستادن اپراتور می باشد. این استاکر برای بارگیری بسته های سنگین با وزن حدود ۳ تن در انبارهای متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

استاکر تمام برقی

ویژگی های منحصر به فرد استاکر تمام برقی

استاکر پالت برقی نوع جدیدی از دستگاه بالابر برقی با عملکرد آسان، حفاظت از محیط زیست و راندمان بالا است. موتور استاکر از فشار هیدرولیک برای بالا بردن محموله استفاده می کند. بالا و پایین رفتن محموله به وسیله درایو الکتریکی انجام می شود. بازده انرژی باتری به طور کلی بین 12 تا 24 ولت می باشد که بستگی به اندازه تناژ دارد. استاکر تمام برقی با نام های آسانسور تمام برقی، استاکر تمام برقی، لیفتراک تعادلی، استاکر تمام برقی رو به جلو، لیفتراک برقی سواری، لودر الکترو هیدرولیک، استاکر پالت برقی، استک برقی و ماشین بالابر شناخته می شود.

 تحمل بار و ارتفاع بالابر استاکر تمام برقی

محدوده وزنی استاکر کاملاً الکتریکی نسبتاً گسترده است و از 1 تن تا 3 تن متغیر است. محدوده تحمل بار استاکر پالت نیمه الکتریکی نسبتاً کم است و معمولاً از 2 تن تجاوز نمی کند. ارتفاع استاکر تمام برقی بیش از 5 متر است ولی ارتفاع استاکر نیمه برقی از 4 متر تجاوز نمی کند.

استاکر تمام برقی

عملکرد درایو

بالا و پایین رفتن بار با استاکر برقی توسط نیروی الکتریکی انجام می شود، در حالی که راه رفتن و فرمان دادن توسط نیروی انسانی انجام می شود. استاکر کاملاً الکتریکی نسبت به پالت نیمه برقی از نیروی محرکه بیشتری برخوردار است و عملکرد فرمان اتوماتیک آن از نیروی الکتریکی هم برای بلند کردن و هم برای حرکت استفاده می‌کند، این کار باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می شود.

ویژگی های تجهیزات

استاکر پالت نیمه برقی ارزان است و دارای دامنه کاربردی گسترده ای است، نگهداری آن آسان می باشد و نیاز نسبتاً کمی به عرض زیاد کانال دارد، با این حال ضریب ایمنی کم و عمر باتری کوتاهی دارد. استاکر کاملاً برقی با کارکرد آسان، قدرتمند، ایمن برای استفاده، حمل بار سنگین به ارتفاع بالاتر، راندمان کاری بالاتر، طول عمر باتری طولانی تر، بدون سر و صدا و بدون تعمیر و نگهداری روزانه است.

استاکر تمام برقی

محدوده کاربرد

استکر پالت نیمه الکتریکی به طور گسترده برای محموله های سربار، جابجایی پالت و انباشته در کارخانه ها، انبارها، مراکز تدارکات و … استفاده می شود، اما استاکر تمام برقی در کارگاه ها، انبارها و کارهای سطح بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
از طریق مقایسه ویژگی های فوق می توانیم، تفاوت اصلی بین استاکر تمام برقی و پالت نیمه برقی را به وضوح درک نماییم. استاکر تمام برقی و استاکر پالت نیمه برقی مزایای خاص خود را دارند. در زمان خرید باید به ببینید در چه محیطی می خواهید از آن ها استفاده نمایید.

**************

استاکر تمام برقی ، یعنی عملیات بالابری و حرکت دستگاه به بوسیله باطری 24 ولت 225 آمپر ساعت صنعتی تغذیه والکترو موتورهای حرکت و پمپ دستگاه از طریق بردهای الکترونیکی و دسته فرمان کاملا ارگونومیک ، کنترل و هدایت میشوند ، شایان ذکر است این نوع بالابر( استاکر ) مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد.

در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاکرها از انواع لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده وزمان جابجای و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش میدهد ، این ماشین با نامهای دیگری نظیر لیفتراک برقی یا بالابر برقی یا پالت بر برقی و همچنین جک برقی نیز در صنعت ایران شناخته شده است ، لازم به ذکر است این نوع دستگاه دارای 2000 ساعت کاری و یا یکسال گارانتی ، نزد شرکت لیفت گستر آسیا میباشد.

***************

شرکت لیفت گستر آسیا با سالها تجربه موفق در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات گسترده در زمینه ماشین های لیفتراک و قطعات آن، همچنین قیمت انواع لیفتراک، آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

برای مشاوره میتوانید با شماره های 44793001-2 (021) – 44789145 (021) تماس حاصل فرمایید یا از طریق لینک ارتباط با ما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان اقدام بفرمایید