آشنایی کامل با انواع لیفتراک از نظر نوع کارکرد

 لیفتراک های برقی

لیفتراک برقی را در محیط های باز یا بسته می توان استفاده کرد و توانایی جا به جایی وسایل سنگین را دارد. از لیفتراک برقی در انبارها و مکان های سر بسته به علت عدم تولید آلودگی و همچنین صدای کم و به علت کوچک بودن قدرت مانور خوب در فضاهای کوچک دارد. این لیفتراک هزینه سوخت بسیار پایینی دارد که هزینه اولیه آن را جبران می کند. این لیفتراک به علت سبک بودن به راحتی قابل جابه جایی است و رانندگان لیفتراک به راحتی می توانند با آن کار کنند.لیفتراک برقی نسبت به لیفتراک های دیزلی خیلی کم صداتر و آلودگی کمتری تولید می کند. 

لیفتراک های دیزلی

لیفتراک دیزلی نوعی لیفتراک می باشد که ویژگی های خاص خود را دارد. این ماشین برای حمل بار و انبارسازی بارها به کار می رود. سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولا برقی، فسیلی و یا گازی است. لیفتراک دیزل در فضاهای باز به کررات مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نوع لیفتراک در وزن های 1.5، 2، 2.5 و 3 تن وجود دارد. فضای داخلی این ماشین به شکلی طراحی شده که کاربری بالایی دارد. در لیفتراک دیزل، اتاقک کاربر بزرگ است و کارایی دستگاه بالاست. سهولت کارکرد، مزیت دیگر لیفتراک دیزل است.

لیفتراک های دوگانه سوز

لیفتراک های دوگانه سوز ، نوع خاصی از لیفتراک هستند که از دو سوخت گاز و برق، به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. لیفتراک دوگانه سوز با نام لیفتراک هیبریدی نیز شناخته می شوند. که در لغات به معنای “دوگانه” است و لیفتراک هیبریدی یعنی دستگاهی که با دو منبع انرژی کار می کند. لیفتراک دوگانه سوز دارای یک مخزن ذخیره سوخت گازمایع است. علاوه بر گاز، این لیفتراک، با برق نیز ممکن است کار می کند.

ریچتراک

ریچتراک در واقع یکی از زیر دسته های لیفتراک است ؛ ریچتراک ها قدرت مانور بالاتری نسبت به لیفتراک ها دارند. ریچتراک ها می توانند بار را تا ارتفاع حدود 10 متر هم بالا ببرند و همچنین در محیط های سخت و ناهموار نیز کارایی داشته باشند. ریچتراک ها به طور معمول در دو نوع ریچتراک با کابین راننده ایستاده و ریچتراک با کابین راننده نشسته ، تولید می شوند که هر کدام ظرفیت بالابری بار در حدود 1 تا 5/2 تن را دارند.

ریچتراک

انواع لیفتراک صفر در برندهای مختلف

شرکت لیفت گستر آسیا با بیش از 12 سال تجربه در زمینه فروش انواع لیفتراک صفر برقی، دیزلی و دوگانه سوز (هیبریدی)در برندها و تناژهای مختلف، آماده ارائه مشاوره خرید به شما مشتریان میباشد

قیمت لیفتراک تویوتا

فروش لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا دارای ظاهری با ظرافت، همراه با قدرت بالا و کیفیتی پایدار است. قدرت و آلایندگی بسیار پایین لیفتراک تویوتا رضایت مشتری را …

قیمت لیفتراک هیوندای

فروش لیفتراک هیوندای

شرکت لیفت گستر آسیا نماینده فروش انواع لیفتراک هیوندای با مناسب ترین قیمت و شرایط ویژه بصورت تحویل فوری می باشد.

قیمت لیفتراک هلی

فروش لیفتراک هلی

شرکت لیفت گستر آسیا آمادگی تامین انواع لیفتراک های هلی مورد نیاز را با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری دارا می باشد ، شایان ذکر …

قیمت لیفتراک بائولی

فروش لیفتراک بائولی

کمپانی Baoli به عنوان یکی از اعضای گروه کایون در زمینه تولید و ارائه خدمات لیفتراک بائولی و تکنولوژی انبار داری توسط گروه کایون درنزدیکی …

قیمت لیفتراک سانوارد

فروش لیفتراک سانوارد

شرکت لیفت گستر آسیا آمادگی تامین انواع لیفتراک های سانوارد مورد نیاز را با مناسب ترین قیمت و شرایط بصورت تحویل فوری دارا می باشد.

لیفت گستر آسیا

جای لیفتراک شما خالیست؟!

در صورت تمایل به عرضه ماشین آلات لیفتراکی خود توسط شرکت لیفت گستر آسیا به مشتریان می توانید از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید .