استاکر نیمه برقی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

?What is a semi-electric stacker and what are its uses

استاکر نیمه برقی نوعی از تجهیزات جابجایی مواد است که برای بلند کردن و جابجایی بار استفاده می شود. این تجهیزات را معمولاً می توان در انبارها و مغازه های کوچک پیدا کرد. از آنجایی که استاکر نیمه برقی دارای اندازه کوچک، قیمت مناسب و صدای کم می باشد در بسیاری از کارگاه ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. کارکردن با نیمه استاکر برقی آسان است و قیمت آن نیز از دستگاه لیفتراک بسیار ارزان تر است به همین دلیل بسیاری از افراد برای جابجا کردن بسته های خود از نیمه استاکر برقی استفاده می کنند.

استاکر نیمه برقی

مزایای استاکر نیمه برقی

استاکر ها به دو نوع استاکر تمام برقی و نیمه برقی در بازار موجود میباشند. این دستگاه دارای مزایای فراوانی است که در زیر به برخی از مزایای استفاده از استاکر نیمه برقی اشاره خواهیم کرد:

جایگزین مقرون به صرفه لیفتراک

استاکر نیمه برقی می تواند، جایگزین بسیار عالی برای لیفتراک باشد. اگر در محل کار خود گاهی اوقات نیاز به بارگیری و تخلیه بسته دارید، نیمه استاکر برای شما یک گزینه ایده آل است. این دستگاه بسیار ارزان تر و کوچک تر از لیفتراک می باشد.

کار کردن با استاکر نیمه برقی نیازی به مجوز ندارد

برای کار با استاکر نیمه برقی نیاز به داشتن مجوز ندارید و تقریبا تمام افراد می توانند به راحتی با آن کار کنند، با این حال به عنوان یک اقدام احتیاطی توصیه می شود، قبل از کار با دستگاه با نحوه کار با آن آشنا شوید.

استاکر نیمه برقی

کاربرد آسان استاکر نیمه برقی در همه مکان ها

نیمه استاکر فضای زیادی را اشغال نمی کند و دارای اندازه کوچکی است، بنابراین به راحتی می توانید آن را در تمام مکان ها از جمله گذرگاه های باریک و فضاهای محدود استفاده کنید.

دوستدار محیط زیست

اگر در یک فضای بسته کار می کنید و در محل کار خود نیاز به جابجایی بسته دارید، برای جابجا کردن بسته های خود میتوانید از نیمه استاکر استفاده نمایید. در مقایسه با استاکر کاملا برقی، استاکر نیمه برقی گاز اگزوز منتشر نمی کند، بنابراین شما می توانید با آن حتی در فضا های بسته نیز به راحتی کار کنید.

سر و صدای کمتر در محل کار

این دستگاه هنگام استفاده صدای زیادی تولید نمی کند،‌ بنابراین می توان از آن در مغازه هایی با بازدید کننده گان یا کارمندان در حال کار نیز استفاده کرد.

استاکر نیمه برقی

استاکر نیمه الکتریکی چگونه کار می کند؟

کار کردن با استاکر نیمه برقی بسیار آسان است و نیاز به تخصص ندارد. یک نیمه استاکر برقی از نیروی دستی و نیروی باتری به طور همزمان استفاده می کند. برای روشن کردن آن فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا موتور آن روشن شود. موتور چنگال ها را کنترل می کند و اپراتور را قادر می سازد، بسته ها را تا ارتفاع دلخواه پایین یا بالا ببرد. زمان کار با نیمه استاکر برقی اپراتورها باید از قدرت خود برای جابجایی دستگاه در انبار استفاده کنند. با این وجود، برای انجام این کار به حداقل تلاش نیاز است، زیرا استاکر می تواند به راحتی روی سطح صاف به حرکت درآید.

 

****************

استاکر نیمه برقی یا به اصطلاح استاکر شارژی، یکی از انواع لیفتراک تجهیزات پرکاربرد در انبارداری است که برای حمل بار یا lifting در ارتفاعات متفاوت به کار می رود. اصطلاح نیمه برقی از آن جهت به این دستگاه اطلاق می شود که از یک سو دستگاه به وسیله ی باطری 24v و یا 12v و 150a تغذیه شده و به وسیله پمپ بالابر فعال می شود.

از سوی دیگر حرکت و جا به جایی آن از طریق کاربر صورت می پذیرد. این دستگاه به طور متوسط روزانه ۸ ساعت بدون شارژ کار می کند. از دیگر مزایای استفاده از این نوع استاکر فرمان پذیری راحت و روان، سیستم کنترل بالابری آسان و ساده و مجهز به کلید قطع کن اضطراری، هم چنین مجهز به الکترو پمپ با کمترین آلودگی صوتی است. نکته ای که باید مدنظر قرار داد این است که این نوع استاکر بیشتر برای سطوح صاف مورد استفاده قرار میگیرد.

***************

شرکت لیفت گستر آسیا با سالها تجربه موفق در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات گسترده در زمینه ماشین های لیفتراک و قطعات آن، همچنین قیمت انواع لیفتراک، آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

برای مشاوره میتوانید با شماره های 44793001-2 (021) – 44789145 (021) تماس حاصل فرمایید یا از طریق لینک ارتباط با ما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان اقدام بفرمایید