عدل گیر لیفتراک چیست؟

برای صرفه جویی در وقت و هزینه های مربوط به انبار کردن کالاهای‌ بسته بندی شده مانند پنبه، پشم، پارچه‌های مصنوعی، کاغذ روزنامه، پارچه، یونجه و ضایعات فلزی از جابجایی بار بدون پالت استفاده می شود. اتصالات مربوط به عدل گیر لیفتراک به دکل لیفتراک متصل می شوند. عدل گیر لیفتراک شامل دو گیره هیدرولیکی است که با این گیره ها قادر است از دو طرف بسته ها را بگیرد.

عدل گیر لیفتراک

عدل گیر لیفتراک چه کاربردهایی دارد؟

برای جابجا کردن و بلند کردن کالاها به صورت ایمن از عدل گیر لیفتراک استفاده می شود و در صنایع زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • استفاده در کشاورزی
  • استفاده در صنایع مربوط به کاغذ
  • استفاده در بازیافی
  • استفاده در بسته بندی پشم و مواد مربوط به نساجی

عدل گیر لیفتراک

از عدل گیر لیفتراک می توان برای حمل و جابجا کردن تمام محصولات کشاورزی مانند یونجه یا پنبه استفاده کرد. در بخش بازیافت کاغذ از عدل گیر در قسمت خمیر کردن کاغذ و انتقال و دفع زباله ها در پایان کار استفاده می شود. در صنعت نساجی و مواد مصنوعی نیز عدل گیر لیفتراک برای جابجا کردن راحت محصولات به کاربرده می شود. این دستگاه همچنین قسمت تولید و انبار کردن کالاهای تولید شده نیز استفاده مي شود.

مزایای استقاده از عدل گیر لیفتراک

اگر در محل کار خود بسته های زیادی دارید و قصد دارید در کمترین زمان ممکن آن ها را به مکان جدید منتقل نمایید، می توانید از عدل گیر برای این کار استفاده کنید و چندین بسته را به طور همزمان حمل نمایید. زمانی که قصد دارید، چندین بسته را به صورت همزمان جابجا نمایید. عدل گیر لیفتراک این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که بسته ها را به‌ صورت یکجا و ایمن حمل کنید و این کار باعث افزایش ایمنی و بهره وری کار خواهد شد.

عدل گیر لیفتراک

ایمنی عدل گیر لیفتراک به این دلیل است که شخصی که با عدل گیر کار می کند، قادر است به طور مستقیم بسته ها را تحویل بگیرد. نیاز نیست که اپراتور بسته های بزرگ و سنگین را جابجا نماید تا گیره های عدل گیر بار را بگیرند. در هنگام انبار کردن بسته ها می توان به کمک عدل گیر آن ها را از کف تا سقف به طور منظم قرار داد و نیاز نیست که اپراتور برای بالا بردن بار روی بسته ها قرار بگیرد و باعث ضربه زدن و شکستن محتوای بسته ها شود.

عدل گیر لیفتراک قادر است بسته ها را همزمان بلند کند و به محل مورد نظر حمل نماید. در زمان بارگیری بسته ها نیاز به وسیله کمکی دیگری نمی باشد. استفاده از عدل گیر همچنین باعث صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری خواهد شد.

عدل گیر لیفتراک

لیفتراک ها یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه برای بخش های تولید هستند. اگر نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار یا محل ساخت و ساز داشته باشید، لیفتراک ها می توانند با خیال راحت اشیایی که نمی توانید به راحتی بلند کنید را برای شما جابجا نمایند.

مدل های زيادي براي لیفتراک وجود دارد، بنابراین انتخاب بهترین  انواع لیفتراک و الحاقیه لیفتراک کاربردی بسیار مهم است.

******************

عدل گیر لیفتراک  نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای جابجایی و حمل کالاهای خاص مانند ورق های کاغذی و …  به کار میرود. شرکت لیفت گستر آسیا ارائه دهنده انواع الحاقیه عدل گیر لیفتراک با برندهای Cascade و Kaup آلمان  به همراه خدمات  نصب  و تعمیر انواع الحاقیه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

***************

شرکت لیفت گستر آسیا با سالها تجربه موفق در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات گسترده در زمینه ماشین های لیفتراک و قطعات آن، همچنین قیمت انواع لیفتراک، آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

برای مشاوره میتوانید با شماره های 44793001-2 (021) – 44789145 (021) تماس حاصل فرمایید یا از طریق لینک ارتباط با ما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان اقدام بفرمایید