تعمیر کار دیزل ژنراتور

تعمیر دیزل ژنراتور

از جمله دستگاه های پرکاربرد جهت تولید برق در شرایط اضطراری و بحرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، سازمان ها و مراکز تولیدی و صنعتی، ایستگاه های سوخت رسانی و هتل ها و… به شمار می روند. این دستگاه ها به عنوان مولد نیروی برق از ترکیب یک موتور دیزلی و یک ژنراتور ساخته شده که بر روی یک شاسی کوپله شده و یا به عبارت بهتر نشسته می شود. قطعات اصلی دیزل ژنراتورها شامل موتور، آلترناتور، کوپله و شاسی و سایر قطعات فرعی از جمله اطاقک پوشاننده جهت محافظت و کاهش صدا، سیستم های کنترل، قطع کننده های اضطراری مدار، سیستم مولد گرما، سیستم استارت اتومات و … است. به طور کلی دیزل ژنراتورها دارای ۳ نوع کارکرد اساسی هستند

انواع کار کردها:

۱) کارکرد اضطراری: که در شرایط بحران و اضطرار مورد استفاده قرار می گیرند.
۲) کارکرد پیوسته: در مکان هایی که برق اصلی در منطقه وجود ندارد و نقش دستگاه دیزل ژنراتور به عنوان برق اصلی منطقه است.(۱۰ الی ۱۲ ساعت در روز)
۳) کارکرد دائم: در شرایطی که دیزل ژنراتور به صورت ۲۴ ساعته برق مجموعه را تامین می کند.
با توجه به کارکرد گسترده ای که دیزل ژنراتورها خصوصا در صنایع و بیمارستان ها ایفا میکنند هرگونه نقص یا ایراد فنی در این گونه دستگاه ها اثرات زیان باری برای سازمان های مربوطه به دنبال خواهد داشت. لذا این سازمان ها به منظور رفع هرگونه نواقص احتمالی و انجام تعمیرات تخصصی برقی و مکانیکی دیزل ژنراتور و اوورهال کردن آن نیازمند مراجعه به کادری مجرب و آموزش دیده هستند. شرکت لیفت گستر آسیا با بهره گیری از نیروهای متخصص در این زمینه، بهترین شرایط را برای تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور در سریع ترین زمان ممکن، با کیفیت تضمین شده و نیز با صرف کمترین هزینه برای مشتریان خود فراهم کرده است.